ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

زمان دقیق اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97


به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 را اعلام کرده و از انتشار نتایج نهایی این آزمون تا بامداد فردا 1 مهر ماه خبر داد . 
آبتین حیدر زاده اظهار کرد : نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی تا بامداد یکشنبه یکم مهر اعلام خواهد شد . وی افزود : در این آزمون 6 هزار نفر پذیرش شدند ، این آمار نشان می‌ دهد که 500 نفر به ظرفیت پذیرش اضافه شده است .
برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :




heyvagroup-banner

ضرایب دروس امتحانی کنکور دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 98


ضرایب دروس امتحانی آزمون دکتری 98 توسط سازمان سنجش منتشر شد .


بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌ های تحصیلات تکمیلی مواد آزمون متمرکز دکتری (Ph.D) سال 1398 به شرح زیر خواهد بود :


آزمون زبان با ضریب (1)


آزمون استعداد تحصیلی با ضریب (1)


آزمون دروس تخصصی در سطح کارشناسی یا کارشناسی ارشد با ضریب (4)


سنجش و پذیرش برای تمام دوره‌ ها شامل : روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پژوهش محور ، پردیس‌ های خودگردان ، پیام نور ، بورس اعزام به خارج ، موسسات غیرانتفاعی ، دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس قانون فوق صورت خواهد گرفت .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvagroup.com/shownews2/2249/ضرایب-دروس-امتحانی-آزمون-دکتری-98.html



heyvagroup-banner

جزئیات ثبت نام آزمون دکتری 98



سازمان سنجش طی اطلاعیه ای جزئیات آزمون دکتری 98 را منتشر کرد .


متن اطلاعیه به شرح زیر است :


بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام دکتری 98 می‌ رساند ، پذیرش دانشجو در سال 1398 بر اساس قانون " سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌ های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ ها و مراکز آموزش عالی " مصوب 18 اسفند 94 مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات " شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌ های تحصیلات تکمیلی " به شرح ذیل انجام خواهد شد . لذا ضرورت دارد متقاضیان ورود به دوره دکتری دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی در آزمون ورودی دوره‌ های دکتری (Ph.D)  ثبت‌ نام و شرکت نمایند . لازم به ذکر است پذیرش بر اساس قانون مذکور و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور ( که در زمان ثبت نام توسط این سازمان منتشر می‌ شود ) ، صورت خواهد گرفت .

به استناد سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، طی این اطلاعیه ضرایب دروس امتحانی کنکور دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 98 اعلام شده است . 

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2246/جزئیات-آزمون-دکتری-98.html



heyvagroup-banner

آغاز ساماندهی آموزش عالی در مقطع دکتری


فاز اول ساماندهی آموزش عالی از دوره دکتری شروع شده است .


مجتبی شریعتی نیاسر با اشاره به ساماندهی دوره‌ های تحصیلی گفت : ساماندهی دوره‌ های تحصیلی آغاز و پیش نویس آن نیز تهیه شده است .


وی ادامه داد : فاز اول ساماندهی دکتری آغاز شده و ما امیدواریم فرایند تصویب آن تا پایان مهر ماه نهایی شده و بتوانیم آن را ابلاغ کنیم .


معاون آموزشی وزارت علوم یاد آور شد : حدود 100 هزار دانشجوی دکتری در کشور حضور دارند که دانشگاه ها ظرفیت به کارگیری این تعداد دانشجو را به عنوان عضو هیات علمی ندارند بنابر این باید به اشتغال این دانشجویان توجه شود .  


معاون آموزشی وزیر علوم ادامه داد : ظرفیت هیات علمی در دانشگاه ها در سال حدود 4 هزار نفر است . این در حالی است که ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در سال 24 هزار نفر بوده و سالانه حدود 20 هزار دانشجوی دکتری فارغ التحصیل می شود .


پیش از این شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم از کاهش ظرفیت های دوره دکتری دانشگاه پیام نور ، دانشگاه آزاد و مجموع ظرفیت دوره دکتری خبر داده بود .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2245/آغاز-ساماندهی-آموزش-عالی-در-مقطع-دکتری.html



heyvagroup-banner

ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران 97


پردیس کیش دانشگاه تهران از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری برای سال 97 دانشجو می پذیرد .

متن اطلاعیه به شرح زیر است :

 پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به پیشینه درخشان و موثر دانشگاه تهران در زمینه آموزش و پژوهش و براساس مجوز وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در چارچوب برنامه های توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی سند چشم انداز بیست ساله ، سیاست‌ های نظام آموزشی عالی کشور و همچنین برنامه های استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش فعالیت در دوره های تحصیلات تکمیلی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیر ایرانی و توسعه پژوهش از میان داوطلبان واجد شرایط تحصیل در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D.) ، برای نیمسال اول سال تحصیلی 1397-98 دانشجــوی دکتری تخصصی می پذیرد .

به گفته سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران 97، ثبت نام الکترونیکی ؛ از روز شنبه 24 شهریور ماه لغایت چهارشنبه 4 مهر ماه می باشد .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2244/ثبت-نام-دکتری-بدون-آزمون-پردیس-کیش-دانشگاه-تهران-97.html



heyvagroup-banner