ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

جزئیات ثبت نام رشته های بدون کنکور و با کنکور کاردانی به کارشناسی 98

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کاردانی به کارشناسی هیوا ، سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام مقطع کاردانی به کارشناسی 98 منتشر کرد . کلیه متقاضیان ثبت‌ نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 می‌ رساند که ثبت‌ نام و انتخاب رشته برای شرکت در آزمون مذکور از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از تاریخ 98/02/10 آغاز و تا تاریخ 98/02/16 پایان می‌پذیرد . عناوین رشته‌ های امتحانی پذیرش با آزمون و لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ( با معدل کل کاردانی ) در آزمون فوق ، به شرح جدول ذیل می‌ باشد و لازم به توضیح است که آزمون رشته‌ هایی که پذیرش آنها « با آزمون » صورت می‌گیرد در روز جمعه مورخ 98/05/11 برگزار خواهد شد .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2860/جزئیات-ثبت-نام-مقطع-کاردانی-به-کارشناسی-98.html



بازبینی 32 دوره مقطع کاردانی پیوسته فنی حرفه ای از مهر 98

به گفته سایت مشاوره تحصیلی کاردانی فنی حرفه ای هیوا ، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از بازبینی 32 دوره کاردانی پیوسته فنی حرفه ای از مهر 98 خبر داد . رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از بازنگری 32 دوره های کاردانی پیوسته در دانشگاه فنی و حرفه ای خبر داد و گفت : در مهر ۹۸ سرفصل های جدید ارائه می شود . ابراهیم صالحی عمران با توجه به مجوز شورای برنامه ریزی وزارت علوم بازنگری ۳۲ دوره های کاردانی پیوسته در دانشگاه فنی و حرفه ای آغاز شده و در مهر ۹۸ سرفصل های جدید ارائه می شود .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2852/بازبینی-32-دوره-کاردانی-پیوسته-فنی-حرفه-ای-از-مهر-98.html



راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور کاردانی به کارشناسی هیوا ، دانشگاه آزاد ضمن اعلام نتایج ، راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97 منتشر کرد . پذیرفته‌ شدگان تمامی رشته‌ها باید شخصا در روز های شنبه 4 اسفند ماه با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌ نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



ww.heyvagroup.com/shownews2/2859/راهنمای-ثبت-نام-پذیرفته-شدگان-آزمون-کارشناسی-ناپیوسته-دانشگاه-آزاد-97.html



لیست رشته محل های جدید علمی کاربردی بهمن 97

به گفته سایت مشاوره تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی هیوا ، سازمان سنجش طی اطلاعیه های جداگانه ای لیست رشته محل های جدید کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی بهمن 97 را منتشر کرد . به داوطلبان مهلت داده می‌شود تا برای ثبت‌نام در پذیرش رشته‌ های دوره‌ های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و کاردانی به کارشناسی ( کارشناسی ناپیوسته ) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا تاریخ 97/11/30 به واحد های دانشگاه مذکور مراجعه نمایند .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2843/لیست-رشته-محل-های-جدید-دانشگاه-علمی-کاربردی-بهمن-97.html



راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن 97

به استناد سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد هیوا ، دانشگاه آزاد در اطلاعیه راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن 97 منتشر کرد . داوطلبانی که از روز شنبه 29 دی ماه لغایت چهارشنبه 10 بهمن موفق به ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته در نیمسال دوم تحصیلی 97 یعنی ورودی بهمن ماه شده اند پس از مشاهده نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 خود در صورت قبولی جهت ثبت نام نهایی می بایست در واحد دانشگاهی قبولی حضور یابند . پذیرفته شدگان جهت ثبت نام می توانند در روزهای سه شنبه 30 بهمن و چهارشنبه یکم اسفند با در دست داشتن مدارک لازم شخصا به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نمایند .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2841/راهنمای-ثبت-نام-پذیرفته-شدگان-بدون-کنکور-کارشناسی-پیوسته-دانشگاه-آزاد-بهمن-97.html