ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان

خبر زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان در 26 اسفند ماه منتشر شد . به گفته سایت هیوا ، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات پایان سال دانش‌آموزان، یک ماه بعد از بازگشایی مدارس و مرور درس‌ها برگزار می‌شود .

برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


https://www.heyvagroup.com/shownews2/4432/زمان-برگزاری-امتحانات-دانش-آموزان.html

ایجاد پیام مشاور برای دانش آموزان در ایام تعطیلات

در بیست و پنجم اسفند ماه خبر ایجاد پیام مشاور برای دانش آموزان در ایام تعطیلات منتشر شد . به گفته سایت هیوا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از ایجاد صدای مشاور و پیام مشاور برای کاهش استرس و مشاوره تحصیلی دانش‌آموزان و اولیا در ایام تعطیلات خبر داد .

برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :


https://www.heyvagroup.com/shownews2/4427/ایجاد-پیام-مشاور-برای-دانش-آموزان-در-ایام-تعطیلات.html

پیشنهاد بازگشایی مدارس از اول اردیبهشت

خبر پیشنهاد بازگشایی مدارس از اول اردیبهشت امروز 24 اسفند ماه منتشر شد . به گفته سایت هیوا ، مشاور وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت مدارس در ایام اخیر و احتمال تغییر در برگزاری امتحانات و تاخیر در پایان زمان آموزش در این سال تحصیلی گفت: تا کنون یک ماه تعطیلی داشته‌ایم که ممکن است بعد از عید نوروز هم تداوم یابد. حداقل ۵ سناریو را برای وضعیت‌های محتمل پیش‌بینی کرده‌ایم .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :


https://www.heyvagroup.com/shownews2/4423/پیشنهاد-بازگشایی-مدارس-از-اول-اردیبهشت.html

مشخص شدن تکلیف برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری از شنبه

اطلاعیه مشخص شدن تکلیف برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری از شنبه منتشز شد . به گفته سایت هیوا ، دبیر کمیته آموزش و پرورش ستاد مدیریت کرونا اعلام کرد: کارگروهی با مدیریت یکی از اعضای شورای معاونان تشکیل شده که در آن راهکارهای مختلفی جهت چگونگی برگزار شدن امتحانات نهایی، امتحانات دوازدهم و کنکور سراسری پیشنهاد و ارائه شد که به طور مشخص در این مورد در جلسه روز شنبه ستاد مدیریت کرونا تصمیم نهایی و قابل اجرا، اتخاذ و به استان‌ها ابلاغ خواهد شد. 


برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :


https://www.heyvagroup.com/shownews2/4421/مشخص-شدن-تکلیف-برگزاری-امتحانات-نهایی-و-کنکور-سراسری-از-شنبه.html

اعلام جدول زمانی برنامه های درسی امروز از تلویزیون

خبر اعلام جدول زمانی برنامه های درسی امروز از تلویزیون از شبکه آموزش منتشر شد . به گفته سایت هیوا برنامه آموزش مکمل برای دانش آموزان از ساعت 8 صبح تا عصر امروز از شبکه آموزش پخش می شود . دانش آموزان باید از جزئیات ساعات تدریس با خبر شوند و در ساعات تعیین شده دروس مورد نظر را آموزش ببینند .

برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :


https://www.heyvagroup.com/shownews2/4416/اعلام-جدول-زمانی-برنامه-های-درسی-امروز-از-تلویزیون.html