ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

اطلاعیه جزئیات ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 97

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، سازمان سنجش طی اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن 97 را منتشر کرد . متقاضیان می توانند 25 دی ماه می توانند لیست رشته های ارائه شده را که در دوره های پردیس خودگردان ، دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیرانتفاعی دانلود و مشاهده و بررسی نمایند و از روز شنبه 29 دی ماه لغایت چهارشنبه 10 بهمن ماه به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایند و مراحل ثبت نام را با توجه به تصمیمات دانشگاه یا به صورت حضوری یا به صورت اینترنتی و یا به هر دو روش انجام دهند . زمان اعلام نتایج این دوره ، از 10  بهمن به لعد خواهد بود .
برای مطالعه متن کامل خبر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2716/اطلاعیه-زمان-و-نحوه-ثبت-نام-بدون-کنکور-سراسری-بهمن-97.html



اطلاعیه جزئیات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، دانشگاه آزاد طی اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن 97 را منتشر کرد . متقاضیان می توانند از روز شنبه 29 دی ماه لغایت چهارشنبه 10 بهمن ماه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org مراجعه نمایند و کلیه مراحل ثبت نام اعم از دریافت دفترچه ، خرید کارت اعتباری ، انتخاب رشته و اعلام نتایج در این سایت صورت می گیرد . زمان اعلام نتایج این دوره ، نیمه بهمن اعلام خواهد شد .
برای مطالعه متن کامل خبر کلیک کنید :




پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم 97

به استناد سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، معاون آموزشی دانشگاه علمی و کاربردی از پذیرش دانشجو بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم 97 خبر داد . محمدعلی اخوان گفت : درحال هماهنگی با سازمان سنجش کشور هستیم تا برای نیمسال دوم تحصیلی در تمامی مقاطع دانشگاه علمی کاربردی دانشجو پذیرش کنیم .
وی افزود : پیش بینی می شود در اغلب رشته هایی که مهر ماه امسال پذیرش دانشجو داشتیم برای بهمن ماه نیز پذیرش داشته باشیم .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2702/پذیرش-دانشجو-بدون-کنکور-دانشگاه-علمی-کاربردی-در-نیمسال-دوم-97.html



پذیرش دانشجو به روش بدون آزمون و با آزمون در سال 98

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، وزیر علوم از تغییر شیوه پذیرش دانشجو به روش بدون کنکور و با کنکور در سال 98 خبر داد . منصور غلامی با اشاره به ساز و کار اجرایی پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در رشته محل هایی که توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد ، گفت : کنکور یک بحث طولانی است آنچه که به صورت قانونی ، آیین نامه ها و مقررات مصوب نشان می دهد ، باید کنکور از وضعیت فعلی اصلاح شده و یک روش بهتری جایگزین آن شود .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :




زمان اعلام جزئیات ثبت نام بدون کنکور بهمن 97

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، زمان اعلام جزئیات ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 97 روز سه شنبه 25 دی ماه در اطلاعیه سازمان سنجش منتشر خواهد شد .قرار بود ایرادات دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 97 در تمام دانشگاه ها برطرف شده و سازمان سنجش آموزش کشور قبل از تاریخ ۲۵ دی ماه ، اطلاعیه نهایی مربوط به نحوه پذیرش داوطلبان در دانشگاه های بدون کنکور و بر مبنای سوابق تحصیلی را منتشر کند .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2705/زمان-اعلام-جزئیات-ثبت-نام-بدون-کنکور-سراسری-بهمن-97.html