ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

آغاز ثبت نام انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی 98

به استناد سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری هیوا ، زمان آغاز ثبت نام انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی 98 - 99 از 15 اردیبهشت 98 می باشد . ثبت درخواست ، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان تنها در بازه‌ های زمانی انجام می‌ گیرد و دانشجویان متقاضی تنها در صورت ثبت تقاضا در سامانه می‌ توانند درخواست خود را ارائه دهند .

جهت مطالعه متن کاما خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/3023/آغاز-ثبت-نام-انتقال-و-مهمانی-دانشجویان-دانشگاه-های-علوم-پزشکی-98---99.html



اعلام قیمت کتب درسی سال تحصیلی 98 - 99


به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، علی باقرزاده اظهار کرد: متقاضیان برای ثبت نام کتب درسی جدید سال تحصیلی ۹۸ ـ ۹۹ ، لازم است وارده سایت مربوطه شوند و در آنجا راهنمای ثبت نام وجود دارد. این افراد می‌توانند کد ملی یا سریال شناسنامه شان را وارد کرده، استان، شهرستان، مدرسه و پایه مدنظر را انتخاب کنند و کتاب‌هایشان را سفارش دهند. همچنین قرار است اپلیکیشن موبایل این سامانه هم به زودی بر روی سایت قرار گیرد که در این صورت افراد می‌توانند در گوشی‌های همراه خود این برنامه را دانلود و نسبت به سفارش کتاب درسی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: سازمان پژوهش با حمایت‌های دولت شرایطی را فراهم کرده است تا شاهد حداقل افزایش نرخ کتاب باشیم. در دوره ابتدایی و متوسطه اول حداکثر افزایش قیمت کتاب در حد ۱۰ درصد، در متوسطه دوم به دلیل پایین بودن تیراژ کتاب‌ها تا حدود ۱۶ و ۱۷ درصد با افزایش وجه نسبت به سال گذشته مواجه هستیم.



برای مطالعه ادامه این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews2/3036/اعلام-قیمت-کتب-درسی-سال-تحصیلی-98---99.html



ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم هنرستان های نمونه دولتی تهران


به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، جمالی رییس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش در جلسه مدیران هنرستان های نمونه دولتی شهر تهران  ضمن تشکر از فعالیت مدیران هنرستان های نمونه بر اصل کیفیت بخشی در این گونه مدارس تاکید و از مدیران خواستند با برنامه ریزی  مناسب زمینه رشد و ارتقاء هنرجویان را در هنرستان های نمونه فراهم کنند.

جمالی با تاکید بر ظرفیت های ویژه هنرستان های نمونه دولتی برارایه اطلاعات لازم در راستای آشنایی مدارس با هنرستان های نمونه دولتی تاکید کرد . او بیان داشت برای پذیرفته شدن در آزمون نمونه دولتی ، کسب شرط حداقل معدل کتبی 17 پایه نهم ،احراز شرایط شاخه فنی و حرفه ای در فرم هدایت تحصیلی و کسب امتیاز مورد نیاز ضروری است.آزمون نمونه دولتی هنرستان ها 98/3/31 برگزار می شود.


برای مطالعه ادامه این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :




آغاز جذب دانش آموز در هنرستان های سمپاد


به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، حمید رحمانی معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان درباره آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان برای جذب دانش‌آموز در پایه دهم اظهار کرد: بر خلاف گذشته، پذیرش در این آزمون به صورت بومی است و امسال ظرفیت مدارس استعدادهای درخشان را بومی کردیم، در گذشته وزارت آموزش‌وپرورش تعداد دانش‌آموزان این مدارس را تعیین می‌کرد، اما امسال اختیار به استان‌ها واگذار شده است که براساس اقلیم و ظرفیت‌های موجود اقدام به جذب دانش‌آموز کنند.

وی افزود: برای نخستین بار امسال رشته‌های مهارتی به مدارس استعدادهای درخشان اضافه شد وهنرستان تیزهوشان افتتاح می‌شود تا فرصت برابر برای انتخاب رشته‌های مختلف برای دانش‌آموزان فراهم شود.


برای مطالعه ادامه این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :




برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان مناطق سیل زده در 3 نوبت


به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، خسرو ساکی درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان مناطق سیل‌ زده اظهار کرد: به استناد رأی صادره در نوزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش در تاریخ ۲۱ فروردین ماه، تصمیماتی درباره امتحانات پایانی نوبت دوم (خرداد) در مناطق سیل زده اتخاذ شده است.

وی افزود: برای دانش آموزان پایه‌های دوازدهم و سوم متوسطه نظری، فنی و حرفه‌ای و پیش دانشگاهی نظام قدیم علاوه برامتحانات خرداد و شهریور یک نوبت دیگردر تیر یا مرداد برگزار خواهد شد تا دانش آموزان مناطق سیل زده که به تشخیص مدیر کل استان روند آموزشی آنها مختل شده است با تمایل و آمادگی خود در هر یک از نوبت‌های (خرداد، تیر یا مرداد و شهریور ) شرکت کنند.


برای مطالعه ادامه این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :