ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

پذیرش بدون آزمون ناشنوایان دانشگاه آزاد در 7 رشته از مهر 98

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد هیوا ، علی مقداری مسئول راه اندازی واحد فرشتگان دانشگاه آزاد از پذیرش بدون کنکور ناشنوایان دانشگاه آزاد در ۷ رشته از مهر 98 خبر داد . علی مقداری گفت : واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد دارای مجتمع آموزشی در منطقه شهرک غرب بود که طبق صورت جلسه ای این مجتمع به واحد فرشتگان اختصاص داده شده است . مسئول راه اندازی واحد فرشتگان دانشگاه آزاد تاکید کرد : برنامه داریم بر اساس امکان سنجی هایی که انجام می شود طی ۵ تا ۱۰ سال آینده رشته های تحصیلی متناسب با نیاز های جامعه مخاطب کم شنوا و ناشنوا در این واحد دانشگاهی راه اندازی شود .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2829/پذیرش-بدون-کنکور-ناشنوایان-دانشگاه-آزاد-در-7-رشته-از-مهر-98.html



آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97

به گفته سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد هیوا ، سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در اطلاعیه ای از آغاز انتخاب رشته کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97 در 24 بهمن خبر داد . انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 97 به منظور پذیرش در رشته محل های گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه 24 بهمن ماه آغاز و تا ساعت 24 سه شنبه 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2832/آغاز-انتخاب-رشته-کنکور-کارشناسی-ناپیوسته-دانشگاه-آزاد-97.html



اعلام جزئیات ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری مهر 98

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور هیوا ، در نشست خبری امروز اعلام شد . دکتر ابراهیم خدایی در نشست خبری امروز که به منظور اعلام جزئیات ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 98 و نحوه پذیرش دانشجو در آزمون سراسری سال ۹۸ برگزار شد اظهار کرد : متقاضیان ورود به دانشگاه‌ ها و مؤسسات آموزش عالی در سال آینده که تمایل دارند بر اساس سوابق تحصیلی در این مراکز پذیرش شوند بعد از اعلام اسامی رشته محل‌های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می‌ توانند این رشته‌ ها را مشاهده کنند و در صورت تمایل در کنکور سراسری که ثبت نام آن از ۲۴ بهمن ماه جاری آغاز می‌ شود ، شرکت نکنند .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2804/اعلام-جزئیات-ثبت-نام-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-های-سراسری-مهر-98.html



اعلام اسامی 281 رشته بدون آزمون دانشگاه های سراسری مهر 98

به گفته سایت مشاوره تحصیلی بدون آزمون هیوا ، اعلام اسامی 281 رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 98 امشب چهارشنبه ۱۷ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود . البته رشته‌های دانشگاه آزاد در داخل این مجموعه رشته قرار ندارند . ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ ها و مؤسسات آموزشی عالی ۵۵۰ نفر است و داوطلبان از ۲۰ اسفند ماه ۹۷ تا ۶ شهریور ماه ۹۸ می‌ توانند برای پذیرش در رشته‌ های مورد علاقه ثبت نام کنند .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2802/اعلام-اسامی-281-رشته-بدون-کنکور-دانشگاه-های-سراسری-مهر-98-.html



جزئیات ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن 97

به استناد سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد هیوا ، سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با انتشار اطلاعیه ای از جزئیات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن 97 خبر داد . متقاضیان می توانند از امروز 16 بهمن ماه لغایت سه شنبه 23 بهمن ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته ، در صورت تمایل و داشتن شرایط بعد از پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته آزاد 97 تهیه کارت اعتباری ، نسبت به ثبت نام در یک رشته و حداکثر 20 محل دانشگاهی در سامانه اقدام نمایند . شایان ذکر است نتایج این دوره ، اواخر بهمن اعلام خواهد شد .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2794/جزئیات-ثبت-نام-بدون-کنکور-کارشناسی-ناپیوسته-دانشگاه-آزاد-بهمن-97.html