ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

ashvaan

اشتراک گذاری مطالب

زمان نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی در سال 97

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت ، زمان ثبت نام انتقال و مهمانی برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی ( به جز دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) را برای نیمسال دوم تحصیلی 97 ، 20 آبان اعلام کرد . سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد : نقل و انتقال دانشجویان باید فقط از طریق سامانه انتقال و میهمانی دانشگاه‏ های علوم پزشکی کشور  اقدام و پیگیری شود و استفاده از سایت یا سامانه دانشگاه دراین خصوص ممنوع است .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2375/زمان-انتقال-و-میهمانی-دانشجویان-علوم-پزشکی-97.html



دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98


داوطلبان کنکور سراسری 98 بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص انتخاب رشته کنکور سراسری در بازه زمانی مشخص شده باشد اقدام به انتخاب رشته خود کنند . هم زمان با قرار گرفتن لینک انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 نیز بر روی سایت قرار می گیرد . داوطلبان برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 باید به سایت سازمان سنجش به آدرس سایت sanjesh.org مراجعه نمایند . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری داوطلبان بعد از مشاهده لیست رشته محل های دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری می توانند نسبت به انتخاب حداکثر 150کد رشته محل اقدام نمایند .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :



www.heyvagroup.com/blog/8151/دفترچه-انتخاب-رشته-کنکور-سراسری-98.html




نتایج اولیه کنکور 98


داوطلبان کنکور سراسری 98 که در روزهای 13 و 14 تیر ماه سر جلسه کنکور شرکت کردند اکنون منتظر اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود هستند . کارنامه اولیه کنکور سراسری 98 شامل اطلاعات فردی ، میزان درصد های دروس داوطلب و رتبه و تراز  و رتبه کشوری می شود . داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 98 باید به سایت سازمان سنجش کشور به آدرس sanjesh.org  مراجعه نمایند . به نقل از سایت مشاوره کنکور سراسری هیوا ،  نتایج در مرداد ماه بر روی سایت مذکور قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با استفاده از اطلاعات ثبت نامی خود که شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام می شود یا شماره داوطلب نسبت به مشاهده نتایج خود اقدام نمایند .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :



www.heyvagroup.com/shownews/4061/نتایج-کنکور-سراسری-98.html


کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی


ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98 - 99 برای پایه ششم و نهم احتمالا در بهمن یا اسفند آغاز خواهد شد . برای شرکت در آزمون ، داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی الزامی می باشد . برای دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی باید یک هفته قبل از برگزاری آزمون به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنید . به نقل از سامانه مشاوره آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا ، در کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ، اطلاعات داوطلب مثل نام ، نام خانوادگی ، تصویر داوطلب ، محل برگزاری آزمون و همچنین ذکر اینکه داوطلب شرکت کننده آزمون پایه ششم به هفتم یا یا نهم به دهم می باشد درج شده است .


برای مشاهده متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews/1471/کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-مدارس-نمونه-دولتی.html


اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی


طبق تغییراتی که در سال 97 - 98 در روند برگزاری و ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایجاد شد احتمال می دهیم که امسال آزمون نمونه دولتی برای مقطع ششم به هفتم برگزار نشود . همچنین آزمون نمونه دولتی نهم به دهم با آزمون تیزهوشان نهم به دهم ادغام شده و به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد . اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام خواهد شد . برای اطلاع از نتایج آزمون نمونه دولتی 98 - 99 بعد از مراجعه به سایت و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانید صفحه شخصی خود را مشاهده کنید و بر روی قسمت اعلام نتایج کلیک کرده و نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید . برای اطلاع از جزئیات بیشتر اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی توصیه می کنیم به سامانه مشاوره آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا مراجعه کنید .


برای مشاهده متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews/1497/اعلام-نتایج-آزمون-مدارس-نمونه-دولتی.html